23 Ocak 2013 Çarşamba

İlk Merhaba'm Ve Hayallere Dair

          Merhaba,
          Bu bloğu  yaşama dair ne varsa paylaşmak amaçlı oluşturdum. Bazen gündemdeki konulara dair içime attıklarımı yazıya dökmeyi düşünüyorum, bazen de deneyimlerimi aktarmak istiyorum. Kim bilir, belki de ileride birilerinin ilgisini çekerse yazdıklarım;  tartışabiliriz de bir takım şeyleri.
          Aslında ne kadar çok şey var paylaşılacak değil mi ?
          Bazen kızgınlıklar, bazen sitemler, bazen eleştiriler, yani beynimizi sarsan derin konular..
          Bazen de derin olmayan konular; gündemdeki filmler, kitaplar, diziler..Hatta yaptığım yemeklerin öyküleri bile olabilir. Bilemiyorum bu blogger serüvenim nasıl ilerleyecek, umarım benimle kafası uyuşan bir sürü yeni insanla paylaşabilirim yazdıklarımı..
          23 Ocak 2013 bugün. Belki de çocukluktan bu yana zaman zaman hayalini kurduğum yazar olma yolunda attığım ilk adımdır. Hayal kurmaya pek bir meyilli olan beynim, yine aldı götürdü beni..Bir yerde röportaj yapıyorlar yazılarım hakkında .. " Nasıl başladınız?" sorusuna " Güneşli bir kış günüydü, tarihler 23 Ocak 2013 'ü gösteriyordu.." diye başlıyorum anlatmaya..Neden olmasın ki ? Her başarılı öykünün başlangıcında hayal kurmak yok mudur? Ben o kadar inanırım ki hayal kurmanın gücüne.. Belki bir gün anlatırım size örnekleriyle bunu. Aslında belki de bir gün çok okuyucum olursa tartışma konusu bile yapabiliriz ..Başlık belli : " Hayaller gerçekleşir, işte canlı örnekleri"..
          Hayallerin gücüne her ne kadar inansam da, gerçekler de bir o kadar bırakmaz yakamı.. Bu nedenle gündemi takip ederim ister istemez. Gazete okurum, haber dinlerim, gazeteyi üstelik internetten okumaktan hoşlanmam, bayiden alırım. Takip ettiğim köşe yazarları vardır. İlerleyen zamanlarda muhtemelen yazılarımda bahsedeceğim için sizler de öğreneceksiniz kim olduklarını.
          Hayalimde  her yaştan, her cinsten,her sosyal seviyeden insanla bu blog ortamında buluşmak var. Onlarla tartışabilmek var. Hatta zaman zaman kimselere anlatamadıkları şeyleri bana anlatsınlar arkadaş gibi..Ne kadar güzel olurdu. Yüzünü görmediğim bir sürü insanın oluşturduğu bir zincirde halka olabilmek..Neden olmasın ki? Hayaller gerçekleşebilir bir gün..
          Herkesin hayali gerçek olsun bir an önce diyorum bu günlük..Sürç-i lisan ettikse affola..




        


6 yorum :

  1. yazılarım güzel nasıl paylaşarak tanınabilirm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog yazarlığı yapabilirsiniz, ya da konuk yazar olarak da yazılarınızın tanınmasını sağlayabilirsiniz. Denemekten çekinmeyin bence:)

      Sil
  2. Bir efsanenin doğuşu:)

    YanıtlaSil
  3. Peki hayaller gerçekleştimi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayallerin hepsi gerçekleşmedi ama blog sayesinde çok güzel şeyler oldu :)

      Sil