26 Mart 2013 Salı

Makale yazarak para kazanma maceralarım- 3

evden yaz, evde kazan!

Eğer yazma yeteneğinize ve araştırma becerilerinize güveniyorsanız, evden para kazanmanın en güzel yollarından birinin makale yazarak para kazanmak olduğunu söyleyebilirim.
 Daha önce bu konudaki ilk acemilik deneyimlerim hakkında buradan okuyabileceğiniz bir kaç tane daha yazı yazmıştım. Yazarak kazanma maceramda iyi bir noktaya doğru ilerlediğimi gördüğüm için sizlerle daha detaylı bilgileri bu yeni yazıyla paylaşmak istedim.

Bana en çok sorulan soru, yazı isteklerine nasıl ulaştığım oluyor. Bu konuda sizlere tavsiye edebileceğim bir kaç yöntem var. Önceki yazılarımda bahsettiğim gibi ilk yöntem; www.elemanonline.com , www.kariyernet.com gibi sitelerden normal bir işe başvurur gibi “metin yazarlığı”, “içerik yazarı” gibi iş ilanlarına başvurmak. Açıkça ifade etmek gerekirse, uzun araştırmalarım ve başvurularım sonucunda şu anda en çok çalıştığım SEO firmasını bu siteler aracılığı ile buldum ve onlarla çalışmaktan gayet memnunum. Ödemeler düzenli yapılıyor, verdikleri işlerde süreklilik var. Yazarak kazanmak için SEO firmalarını tercih etmenin avantajlı yanı da bu. Çünkü onların sürekli içerik ihtiyaçları oluyor. Diğer yöntem ise www.uzmankirala.com ve www.projekurdu.com gibi sitelere üye olmak. Bu bahsettiğim iki site de freelance çalışanlar ile proje talebi olanları bir araya getiren, ve işlerini profesyonelce yapan siteler. Burada açılan projelere teklif veriyorsunuz ve belirtilen sürelerde işi tamamlayarak ödemenizi alabiliyorsunuz. Sürekli çalışmaya başladığım ikinci müşterim olan yurt dışında kurulmuş bir Türk firmasını bu kanallar aracılığıyla bulduğumu belirtmek isterim. Ödemelerini Euro ile yapan bu firma ile de uzun soluklu bir çalışma başlatarak zamanımın büyük bir kısmını neredeyse doldurdum sayılır.
Makale yazarak para kazanmanın her geçen gün popülerleşmesiyle birlikte bu işin aracılığını yapan bir takım web siteleri de ortaya çıktı sizin de bildiğiniz üzere. Bunların bazılarının çok da güvenilir olmadığını düşünüyorum. Adını vermek istemediğim bir tanesiyle bağlantıya geçtiğimde, karşımdaki kişinin bozuk Türkçe'si, en basit gramer kurallarına bile uymayan yazı tarzı karşısında şaşkınlığa uğramıştım. Örneğin bana yazdığı mailde büyük harflerden oluşan buyurgan bir hitap tarzı vardı. Bu tarzını eleştiren bir mail yazdığımda aldığım cevap ise karşımdakilerin mantalitesi hakkında çok açık ipuçları veriyordu. Yazma eyleminin olduğu bir ortamda böylesi bir düzeysizlikle karşılaştığım için çok şaşırmıştım. Web sitelerinde fiyatlardan bahsetmediklerini ve uyduruk açıklamalarını görünce zaten onlarla çalışmaya hiç başlamadım bile. Şöyle bir ipucu verirsem belki önceki araştırmalarınızda karşınıza çıkan o siteyi hatırlarsınız. Diyorlar ki sitelerinde “ ilgili personel müdürü arkadaşımız size gereken açıklamayı yapacak!” Sizce de komik değil mi bu cümle; ne alakası var makale yazma işinden para kazanmayı hedefleyen sitede personel müdürünün; değil mi ama!.. Sanki holding olmuşlar da bir de personel müdürleri var.. Sanırım bu işte birilerini çalıştırarak para kazanma kurnazlığındaki bir takım Dunning Kruger Sendromu'na yakalanmış girişimcilerdi onlar. Yeri gelmişken belirtmeden geçemeyeceğim; bu aralar öğrendiğim ve hayatta karşılığı çok olan bir sendrom bu Dunning Kruger.. Merak ettiyseniz, önceki yazımda detayları okuduğunuzda siz de hoşlanacaksınız eminim bu teoriden.

Makale yazarak evden para kazanma konusunun öyle hafife alınacak bir iş olmadığını da belirtmek isterim. Öncelikle elbette tamamen size ait olan cümleleri, gramer kuralları çerçevesinde düzgün bir kurguda birleştirebilmelisiniz. Diğer önemli konu ise sizden istenen tarihe o yazıyı yetiştirebilmeniz. Eğer öz disiplininiz yoksa ve verilen tarihte yazıyı teslim edemezseniz zaten aynı müşteriyle bir daha çalışma şansınız da kalmayacaktır.
Makale yazarak para kazanma maceralarım tüm hızıyla devam ediyor. Bu konudaki deneyimlerimi sizlerle paylaşmaya devam edeceğim. Umarım bu yazıda benim gibi radikal bir karar alıp kendi mesleğini yapmak istemeyenler için faydalı olabilmişimdir. 


229 yorum :

  1. Evde yazı yazarak para kazanma konusunda, referans niteliğinde bir yazı olmuş. Allah kaleminize kuvvet versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya kimse yok mu bana yardım edecek ben de yazı yazarak para kazanmak istiyorum on parmak da yazıyorum bana yardım edecek kimse yok mu yol gösterecek umarım içinizden birileri bana yardım eder ben de yazı yazarak para kazanabilirim

      Sil
    2. Merhaba,
      Yazılarımı dikkatle okursanız, nerelere başvurulması gerektiği konusunda bir yol haritası çizebilirsiniz diye düşünüyorum.
      Bol şans

      Sil
    3. Makale yazarak para kazanmak isteyen arkadaşlar sevgilifatih@gmail.com adresine talepte bulunsun lütfen. Makaleler www.alisveriskrizim.com adresindeki ürünler hakkında olacak.

      Sil
    4. Cep telefonuyla yazabilirmiyiz araştırmacı biriyim konuya göre araştırmada yapabilirim

      Sil
  2. Teşekkür ederim Murat Bey. Her zaman olduğu gibi yine güzel övgülerinizle bana azim ve cesaret vermişsiniz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sayın evde yazar sizden istediğim bir şey var bende yazı yazarak para kazanmak istiyorum bana yardım eder misin ne olur bu yazdıklarımı dikkate alın adım göktay sizden en kısa sürede haber bekliyorum

      Sil
    2. Merhaba,
      Yazılarımda bahsettiğim yöntemlerle bu işe başlayabilirsiniz. Biraz araştırma yaptığınızda fırsatlarla karşılaşabileceğinize inanıyorum.
      bol şans diliyorum..

      Sil
  3. Blogunuzu bugün keşfettim ve evde yazarak para kazanma konulu yazılarınızı görünce içimden şunu geçirdim;"iyi olacak hastanın ayağına gerçekten de doktor geliyormuş:)

    YanıtlaSil
  4. çok faydalı bir yazı olmuş :)makalego.com dan ne sıklıkta yazı teklifi alıyorsunuz merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makalego son bir aydır yenilenme sürecindeydi. Bu aralar haftada bir kaç kez Makalego'dan teklif alıyorum.

      Sil
  5. yazınızla pusulamın yönünü değiştirdiğinizi söylesem abartmış olmam.teşekkürler;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, zaten amacım bu işi yapmak isteyenlere biraz da olsa yardımcı olabilmekti:)

      Sil
  6. Sayın evde yazarımız size nasıl ulaşabiliriz ? :) Güzel yazılar için elinize sağlık eşimle film tadında bir nefeste okuduk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Güzel yorumunuz için teşekkür ederim:)
      Bana evdeyazar@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.
      Sevgiyle kalın..

      Sil
  7. Sayın Yazarım....
    Yazınızı çok beğendim. Bende makale ve yazı yazmak istiyorum, acaba sizinle irtibata geçebilir miyim yardımcı olabilir misiniz ? Teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  8. Sayın yazarım merhaba;
    Yazınızı çok beğendim. Bende yazı ve makale yazarak para kazanmak istiyorum. Sizinle irtibata geçebilir miyim, yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkür ederim.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Aslında bildiklerimi bir kaç yazıda paylaşmıştım. Ekstra bir yardıma ihtiyacınız varsa neden olmasın? evdeyazar@gmail.com adresine yazabilirsiniz elbette.

      Sil
  9. Hem özgün,hem yararlı bilgiler, hemde faydalı linklerle beraber çok faydalı bir yazı olmuş..Tebrik ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için ben teşekkür ederim, makale yazarak para kazanmak isteyenlere yardımcı olabildimse ne mutlu bana..

      Sil
  10. Merhaba merak ettiğim su, bu ısten ne kadar para kazanılabılınır yada nekadar kazanılıyor baslangıcta ve sonrsında:)
    ilginize ve emeğinize teşekkürler, iyi aksamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Burada fiyatları açıklamanın çok da doğru olmadığını düşünüyorum takdir edersiniz ki.. Eğer evdeyazar@gmail.com adresine mail atarsanız size bu konuda daha detaylı bilgi verebilirim.
      Anlayışınız için teşekkür ederim:)

      Sil
  11. bende bu işi yapmak istiyorum.ne yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Aslında bu yazıda nasıl bir yöntem izlenmesi gerektiğini tüm detaylarıyla yazmıştım. Dikkatli okursanız yöntemleri görebilirsiniz diye düşünüyorum.
      Bol şans:)

      Sil
    2. Faydalı ve güzel bir yazı olmuş tebrik ederim

      Sil
  12. Merhaba,

    www.borsahocam.com adresinde ücret ile yazı yazmak mümkün. Ben yazıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bilgilendirdiğiniz için teşekkürler. İnceledim güzel bir siteye benziyor.

      Sil
  13. Merhaba, makalego ya ulaşamıyoruz acaba neden bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuzu görünce deneyeyim dedim ben de ulaşamadım ve çok şaşırdım. Kendileriyle uzun süredir çalışmıyordum, neden ulaşılamadığını inanın bilemiyorum. Makale siteleri içinde en güvendiğim orasıydı ve tavsiye de etmiştim yazımda.. Yorumunuzdan sonra yazımdaki ilgili kısmı hemen sildim insanları yanlış yönlendirmemek için; bu anlamda uyarı niteliğindeki yorumunuza ayrıca teşekkür ederim..

      Sil
  14. merhabalar...
    öncelikle bilgilendirmenizden dolayı teşekkr ederim, gzel bir çalışma olmş. bir sorm olck.. İlk belirttiğiniz sitelerde iş ilanlarına dair metin yazarlığı”, “içerik yazarı'' kısımlarını göremedim ben, acaba önemli ilk etapda bnlara başvrmak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Kariyer sitelerinde arama kutusu olur, oraya " metin yazarı", "içerik yazarı", " editör" gibi kelimeler yazarak aramalar yapmalısınız. Her gün bu sitelerdeki iş ilanlarını takip ederseniz mutlaka size uygun bir tanesi ile karşılaşırsınız diye düşünüyorum. Zira bu aralar metin yazarı ilanlarını çok sık görüyorum.
      Bol şans..

      Sil
  15. Açıklayıcı bir yazı kaleminize sağlık. Benimde bloğum var mümkün oldukça ilgilenmeye çalışıyorum. www.blogcu.com/evekonomisti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olabilmişsem ne mutlu bana, bloğunuzu ziyaret edeceğim:)

      Sil
  16. merhaba bende yardımcı metin yazarı arıyorum ilgilenen olursa bana denizmutlu2hotmail.com adresinden ulaşabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.Ben sizinle çalışmak istiyorum.Bu alanda profosyönel tecrübemin olmadığını belirtmek isterim.Ama amatör olarak hep ilgilendim.Fırsat verilirse başarılı olacağıma inanıyorum.

      Sil
  17. Sizde oturduğunuz yerden para kazanmanın keyfini yaşamak ister misiniz ?
    Bunu yapabileceğiniz tanıtımlar www.xdukkanalisveris.com'da arkadaşlar..

    YanıtlaSil
  18. Kendi İşini Kurmak İsteyenler için günde 2 saat ayırarak makale yazmak çok önemlidir. Güzel bir paylaşım olmuş. Kendi İşini Kurmak İsteyenler olarak teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  19. merhaba..adım sınem 34 yaşındayım .üniversite mezunuyum .edebiyat en büyük tutkum..
    bu konuda donanımımın yeterli oldugunu düşünüyorum ama tabii ki bu benim fikrim ..
    amacım farklılıklar içinde yaşadımız bu evrenın daha yaşanılası bir hale getirmekte EMPATİ nın nedenli önemlı oldugunu duyurmak ..
    ve buna benzer bilgim dahilinde olan diger konularda da makalelerimi paylaşmak isterim..bu konuda yardımcı olursanız çok müteşekkir olurum ..en güzel sözcükler sizlerle olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sinem Hanım,
      Konuk yazar olarak makalelerinizi bloğumda yayınlamak beni çok mutlu eder. Eğer böyle bir şey düşünürseniz evdeyazar@gmail.com adresine yazabilirsiniz.Ayrıca makalemarketi.com gibi platformları da kullanabilirsiniz.
      Sevgiyle kalın

      Sil
    2. Merhaba Sinem Hanım..
      Ben Tacettin Çelebi.
      Yazarlık yapmayı düşünüyorsanız şayet, "celebitacettin@yahoo.com" mail adresim üzerinden lütfen irtibat kuralım..

      Sil
  20. merhaba ben sınem 34 yaşındayım ..edebiyat vazgeçemedigim bir tutkum ..Beni dünyaya baglayan tek gerçek .. özgün makalelerim mevcut bu ortamda paylaşmak isterim . en güzel sözcükler sizlerle olsun

    YanıtlaSil
  21. merhaba arkadaşlar yazı yazarak para kazanmak isteyen ciddi olarak bir işle ilgilenebilecek zamanı olan ve kendisine güvenen arkadaşlar srkn_zks@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirler.
    çalışmalarımız reklam, blog yazarlığı gibi çalışmalar değildir. ciddi anlamda yazı işiyle ilgilenebilecek arkadaşların iletişim kurması rica olunur.

    YanıtlaSil
  22. Ayda 100 ile 150 makale yazdırmak istiyorum ..25 Temmuz 2013 den sonra lütfen mail atmayınız ( zaten atanlar daha okumayı bilmedikleri icin yanıt alamazlar :)) Konular Helikopter kiralama, uçak kiralama, özel uçak , ambulans uçak . kiralama . Bu makaleler haber niteligi taşıyabılır . ayrıntıları konusmak için mail atabılırsınız.

    YanıtlaSil
  23. Bilgilendirmeleriniz için teşekkürler.Çok samimi ve aydınlatıcı yazıyorsunuz.Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
  24. hocam öncelikle makale yazarak para kazanma yazınız çok içten ve samimi olmuş. ellerinize sağlık. bende kendi blogumda (gelirkapisi.org) makale yazıyor ve yayınlıyorum. her ne kadar istenilen başarıyı sağlayamasam da, ilerde atacağım adımlar için bir başlangıç noktası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz için. Sizin de internetten para kazanmak için yöntemler gösteren güzel bir siteniz var, inceledim:)
      Başarmak için başlamak önemli bir adımdır zaten:)

      Sil
  25. merhaba, kendime ait bir çoğu noter onaylı 3500 + makalem var ve hiç biri internette yayınlanmamış. Geneli varlığın yaşam biçimlerinden oluşuyor.
    ilgilenirseniz hidayed@msn.com

    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Bu müthiş bir başarı. Umarım doğru adreslere ulaştırabilirsiniz. Benim şu anda ihtiyacım yok, kendim yazıyorum çünkü.. Ama belki de buradaki adresiniz ihtiyacı olanlara ulaşabilir.
      Sevgiyle kalın..

      Sil
  26. Merak ettimde acaba; 200 kelime uzunluğunda bir makale için ne kadar ücret talep etmeliyiz? Bu işe giren iyi bir yazar günde ne kadar kazanmayı hedeflemelidir? Ayrıca bir çok insanı makale yazarı olmaya heveslendiriyorsunuz. Teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Piyasada çok değişken fiyatlar var. Yeni başlıyorsanız 200 kelime için tahminim 2 TL gibi bir ücret alabilirsiniz en fazla.. Yazma kapasiteniz zaman içinde kendiliğinden belirecektir. Ayrıca yazdığınız konulara göre de bu değişir. Örneğin bildiğiniz konularda araştırma yapmaya ihtiyaç duymadan günde 5000-8000 kelime yazabilirsiniz gayet rahat bir şekilde. Ama bilmediğiniz konularda araştırma yapmanız gerekir, dolayısıyla vakit kaybedeceğiniz için kapasiteniz 1500-2000 kelimelere düşebilir. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana:) Kolay gelsin, bol şans..

      Sil
  27. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Eren Bey,
      Kusura bakmayın, yorumunuzu silmek zorunda kaldım, çünkü tavsiye etmeyeceğim bir sitenin linki vardı yorumunuzda.. Takdir edersiniz ki referans olmak istemediğim bir sitenin linkine bloğumda yer vermek çok mantıksız. Açıkçası bu tarz sitelerin içinde iyisini bulmak biraz zor, o yüzden belki deneme yanılma yöntemiyle bulabilirsiniz doğrusunu.. Anlattığım yöntemlerle iş bulmayı denemenizi öneririm. Bol şans..

      Sil
  28. slm makale yazdırmak isdiyorum bu konuda yardımcı olurmusunz lütfennn hemen cevabınızı bekliorumm

    YanıtlaSil
  29. evde yazar bana ulaşırsanız sevınırım skype mail mehmet_pc_online@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Maalesef Skype kullanmıyorum. Üst menüdeki iletişim sayfasından yazabilirsiniz.İyi günler dilerim.

      Sil
    2. merhaba buradakı maılımı kaldırırsanız sevinirim

      Sil
  30. Çok açıklayıcı ve akıcı bir makale yazmışsınız, teşekkürler, kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama bu yazıda yazdıklarımı maille tekrar tekrar soranlar var maalesef, artık maillere yetişemez haldeyim:)

      Sil
  31. umcret karşiliği makale yazacak arkaşlar. iletişime geçerseniz sevinirim bilgi@temakompresor.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makale yazarak nasil para kazana bilirim? Lutfen yardimci olurmusunuy?

      Sil
  32. Yayınlayacağım makalemi nasıl seçebileceğimi ve içeriğimi yayınladığımda kimlere hitap edebileceğimi dilim döndüğünce ifade etmeye çalıştım.. Konuyu aşağıdaki linkten inceleyebilirsiniz..

    http://www.cerezlerim.com/2014/03/makalemi-nasl-secebilirim-ve-kimlere.html

    YanıtlaSil
  33. Merhabalar,
    Makalenizi okudum.Makale yazarlığı düzenli olarak yaptığım bir iş olup ortak çalışma yapmak isteyen,makale yazdırmak isteyen arkadaşlar olursa mail adresim : makaleturkiye@gmail.com 'dur.
    Tekrar tebrik eder , başarılarınızın devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  34. merhaba arkadaşlar
    firmamız adı altında çok çeşitli sitelerimiz için makale yazımları olacaktır. tecrübeli bu işi benimsemiş kesinlikle %100 özgün seo yapısına uygun spinlenmemiş makaleler yazdırılacaktır. kesinlikle makale teslim tarihine uyacak daimi profesyonel makale yazarı aranıyor.
    irtibat 0538 020 67 45 seyhancakir@dydturktek.com.tr

    YanıtlaSil
  35. Merhabalar...

    Tanıtım yazısı makale yazdırmak istiyorum. Yazacak arkadaşlar ise seo uygun yazı yazması tercihimizdir.

    Konular ise halı yıkama, koltuk yıkama, böcek ilaçlama, mermer cilalama'dır.

    İrtibat ; eryamanhaliyikama@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. Merhaba,
    Birçok arkadaş "ben de yazmak istiyorum" derken hiçbir imla kuralına dikkat etmemiş. Nokta, virgül, büyük harf, küçük harf vs. Arkadaşlar ben de yazmak istiyorum! Lakin imla kuralları konusunda halen daha yeterli olamadığımı düşünmekteyim. Ticareti çok seviyorum. Para kazanmayı da seviyorum haliyle. Yurdum insanı bıçak tutmayı bilmez kasap dükkanı açar, keser tutmayı bilmez nalbur dükkanı açar. O yüzden bizler çılgın girişimcileriz. Bence makale de yazarız ;)

    Faydalı bir yazı olmuş. Emeğinize sağlık. Ben de iş çıkışı 2-3 saat yazı yazarak para kazanabilir miyim sorusuna cevap ararken geldim bloğunuza. Hoş google amca elimden tutup götürmese de yabancı sayılmayız. googleplus çevrelerimde ekliymişsiniz. Bize de beklerim. www.hizliadam.com

    Kalın sağlıcakla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir yerden yakalamışsınız konuyu. Bana bu konuda çok fazla e-posta geliyor. Yardım isteyen arkadaşların yazılarında ben de benzer hataları gördükçe üzülüyorum gerçekten de.. O kadar basite alınıyor ki bu iş! Ben uzun bir süredir yapmama rağmen sözcük yazılışları, unuttuğum yazım kuralları konusunda hala sözlüklere bakarım her gün..
      Teşekkürler katkınız için, gelirim elbet size de:)

      Sil
  37. dil kullanım becerisine ve klavyesine güvenen herkes bu işten para kazanabilir. makale yazarak para kazanmak istiyorsanız telefon numaranızı bırakmanız yeterlidir.

    YanıtlaSil
  38. Evet makale yazarım imlasını kurallını dikkat ederim diyen arkadaşlar ile çalışmak isterim zaten imla olayı olması gereken kuraldır. Mesajımı ciddiye alan ve iş disiplinini benimsemiş arkadaş - lar aranmaktadır. günde 8 makale yazdıralacaktır. iletişim için info@mehmettezcan.com a mail atabilirler...

    YanıtlaSil
  39. Hobi konulu ücretli makale yazmak isteyenler lütfen burcuakinfcbk@gmail.com adresine mail atsınlar .

    YanıtlaSil
  40. Merhaba.ufacık,anlamsız bir kelime bile hayal dünyası ve düşüncenin senaryosunu yazdığı bir filmde,başrol oyuncusu olabilir.Ben öğretmenim ve makale yazma işi benim için gerçekten keyif verici.Bu konuda benimle iletişime geçebilirsiniz.

    aylinali_5@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. makale yazan arkadaslar iletişime gecerse sevinirim seo uyumlu bilgi@temakompresor.com

    YanıtlaSil
  42. makale yazarlığı için gerçekten çok güzel bilgiler vermişsiniz. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  43. Madencilik, makina, siyaset, tarih, kültür, sanat, spor,iş güvenliği, bisiklet, iş dünyası ve sektörel konularda özgün, keyifli ve bağımlılık yaratan yazılar için lütfen talebinizi miningengineermp@hotmail.com mail adresine iletiniz.
    İyi günler

    YanıtlaSil
  44. Ürün satışı ile para kazanmak isteyen olursa lütfen sevgilifatih@gmail.com adresine mail atsın. Satış başına 100 tl ücret ödenecektir.

    YanıtlaSil
  45. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  46. Makale yazarlığı yapıyorum
    mail: galatased@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  48. Web sitenizi beğenerek ziyaret ediyorum. Başarılarınızın devamını dilerim. Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  49. Faydalı paylaşımlarınız için çok teşekkürler. Yeni yazılarınızı da dört gözle bekliyorum.

    YanıtlaSil
  50. Yazınızı çok beğendim. Emeğinize sağlık :)
    Ben de evde yazı yazarak para kazanmak istiyorum. Öğrenciyim ve harçlığımı çıkarmak istiyorum. Yazı yazmayı da çok severim. Nereye veya kimlere başvurmalıyım acaba?

    YanıtlaSil
  51. Yazınıza tesadüfen denk geldim . Böyle bir çok blog yazısı okumama rağmen ilk kez deli gibi nereye yorum yazıcam ya diye aradığımı söylemeliyim :D Emeğinizi takdir ediyorum. Çok samimi ve içten bir yazı olmus son derecede güvenilir bilgiler veriyor gibi. Teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  52. yazar aranmakta iletişim için info@mehmettezcan.com a mail attınız...

    YanıtlaSil
  53. Arkadaşlar içerik yazarlığıyla ilgilenenler fiyat bilgisi ve kişisel bilgilerini info@ucuzucak.com.tr adresine email ile ulaştırsınlar. Ücretler her bir makalenin teslim edilmesiyle banka hesabınıza anında havale yapılır. Herkese iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  54. Merhaba,

    Yeni kurduğum 3 boyutlu yazıcılar ve tarayıcılar ile alaka web sitesine içerik sağlayacak arkadaşlar ile devam etmek istiyorum. Benimkisi hobi amaçlıdır ama profesyonel arkadaşlar ile de görüşebilirim.
    Detaylar için 3dprintturk@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. Kendime ve duygularima guvendigim icin ve de vaktimi degerlendirmek icin makale yazarligi yapmak istiyorun eminedurgun86@hotmail.com

    YanıtlaSil
  56. Merhaba Evdeyazar;

    Bende blog ve yazı ile ilgilenen biriyim. Sormak istediğim şu : Sadece kendi bloğumda kullandığım yazıları makale arayanlar kabul eder mi? Tersten soracak olursam da : makale olarak kabul edilen kendi bloğumda kullandığımda problem olur mu?

    antalyada365gun.blogspot.com
    antalyahobi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  57. Merhabalar yazınız çok güzel ve çok aydınlatıcı olmuş, teşekkür ederim. Ben de makale yazmak istiyorum ve öğretmenim. Dil bilgisi ve imla kurallarına çok hakimim. Güvenilir ve iyi bir site olursa ve şartlarda anlaşırsak yazı yazabilirim. Munonun Mutfağı adlı bir blogum var orada da yazıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda blogunuza ziyarete geleceğim, bol şans:)

      Sil
  58. yazılarınız çok güzel bende size dizirehberi.org sitem için makale yazdırmak istiyorum nasıl ayrıntı görüşebiliriz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, evdeyazar@gmail.com adresinden mail atabilirsiniz.

      Sil
  59. Belirli bir zaman yok istediğiniz anda istediğiniz yerden yazarak hemen şimdi para kazanabilirsiniz. Ve işin en güzel yanı siz istediğiniz kadar kazanırsınır. İstediğiniz miktarda para kazanabilirsiniz.
    1500tl veya 2000 tl kazanabilirsiniz aylık veya daha fazla ne kadar makale yazarsanız okadar kazanırsınız. Ve en önemli ve en güzel olan tarafı kendi işinizin sahibi olursunuz. Hadi durma hemen başla makale yazarak hemen para kazanma başlayın. http://goo.gl/mhsbEj

    YanıtlaSil
  60. Üstad sitenizi yakından takip ediyorum. Her paylaşımınızda yeni bir şeyler öğreniyorum. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  61. benim evden eve nakliyat sitelerim var onlara prefesyonel makale yazacak arkadaşlara ihtiyacım bana nurimehmet533@gmail.com meil atabilirsiniz

    YanıtlaSil
  62. siteme makale yazacak arkadaş arıyurum acilen

    YanıtlaSil
  63. Sosyal Güvenlik ve Çalışma Hayatı mevzuatı uzmanıyım. Ne zaman, nasıl emekli olurum? Sigortasız çalıştırılma, kıdem ve ihbar tazminatı, işsizlik sigortası ve ödeneği v.b. yüzlerce soruyu hızlı ve yazılı olarak cevaplarım. Keza aynı konuda okurları aydınlatan, tatmin edici makaleler yazarım. Halen internet üzerinden yayın yapan popüler bir hukuk portalında sorulara cevap yazmaktayım. Keza yerel bir internet sitesinde de köşe yazarlığı yapmaktayım. Özellikle sorulara cevap yazılarım çok yüksek hit almaktadır. Emekliyim. On-line olma sorunum yoktur. Uzmanlık alanımla ilgili yayıncılık yapan veya yapmayı planlayan arkadaşlarla çalışmak istiyorum. ismailkilaz@gmail.com

    YanıtlaSil
  64. Merhaba ben yurtdışı kaynaklı ve ödemelerini Euro olarak yapan sitelere makale yazmak istiyorum. Bana site önerebilirmisiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, maalesef size bu konuda yardımcı olamayacağım, çünkü bilmiyorum böyle siteler. Brn bir firma ile çalışıyordum, artık onlar bu işleri bıraktılar. İlanları takip edin derim, bol şans.

      Sil
  65. Öncelikle bu konuda bizlere ışık tuttuğunuz için teşekkürlerimi içtenlikle sunuyorum. Ben otuz bir yaşında, İşletme mezunu olan bir bayanım. 1994 yılında ''Uyuşturucu ve Gençlik'' adlı şiir, resim, kompozisyon dallarında düzenlenmiş bir yarışmada üç dalda Türkiye birinciliğim oldu. O dönemlerde Devlet Bakanı olan Sn. Işılay Saygın bana bir teşekkür belgesi gönderdi. Bu başarı benim talihimi açtı diye sevinirken, yazarlık ya da editörlük konusunda bu belgeden başka hiç bir elle tutulur başarı kazanma fırsatım olmadı. Yazı yazmayı hep evde ihtiyacım olduğu zamanlar konuşmak istediğimde eyleme döktüm. Sevgili Uğur Dündar'a yazılar yazdım. Cevabı gelmedi. Maalesef hayatın anlamsız karmaşası içinde egosunu tatmin etmekte olan şirket yöneticilerin gölgesinde yazılarım hep yöneticilerimin başarısı olarak anıldı ve şirket sahipleri bunun gerçeğini hiçbir zaman öğrenemedi. Aldığım terbiye yüzünden müdürlerimin hazırlaması gereken turizm dergi makalelerini, biyografilerini bile, sesimi çıkarmadan hep ben hazırladım; ama altında maalesef sadece müdürümün adı geçti. Takdir edildim ama bir topluluk karşısında değil. Topluluğun karşısında alkışlanan o yazıların asıl sahibi olmayan Müdürüm' dü. Zor bir karar alıp işi bıraktım. Şimdi nişanlıyım ve işsizim; ama kendimi yazmaktan alı koyamıyorum. Faydalı olmak ve takdir edilmek istiyorum. Elimde gönderebileceğim bir kaç yazım da mevcut. Eğer bana bir şans verebilirseniz kısa sürede çok başarılı olabileceğime inanıyorum. Yakın tarih, ikili ilişkiler konusunda sohbet etmeyi ve yazılar yazmayı çok seviyorum. Verebileceğiniz bir fırsat olursa, onu hayallerimin inşaatında kullanmak için sabırsızlanıyorum. Teşekkürler.
    Nazlı ÇITIR (naz_ctr@hotmail.com)

    YanıtlaSil
  66. yeni kurulmakta olan sitemizde görev yapmak üzere tez yazabilen ve yorumlayabilen, makale yazabilen, ingilizce ve osmanlıca çeviri yapabilen, spss anket değerlendirmesi yapabilen ve diğer progralarda kendini geliştirmiş olan uzman kadroya ihtiyaç duyulmaktadır. İletişim 05546981778 nazanmankk@gmail.com

    YanıtlaSil
  67. Evde Yazar, bu konuyu daha önce de okumuştum. Yorum bıraktım mı hatırlayamadım. Tek tek incelemek yerine direk yazayım dedim. Çok faydalı bilgiler paylaşmışsın öyle bir teşekkürle kariılığı verilemeyecek. Minnet duydum. Yeni tecrübelerini de paylaşırsın umarım. Başarılar... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lafı dolandırmadan o dönem ne öğrendiysem paylaşmıştım, faydalı olabildimse ne mutlu:)
      Sevgiler...

      Sil
  68. selam makale yazarak para kazanmak istiyorum. bunun için ne yapabilirim. eğer yardım edecek biri varsa beterboceek@hotmail.com adresinden ulaşabilir

    YanıtlaSil
  69. Merhaba, Türk dili ve edebiyatı bölümü mezunuyum. Ben de yazmak istiyorum! Cümle kurgularım ve imla konusunda kendime güveniyorum. Bunun dışında ingilizceyi çok iyi olmamakla birlikte anlamaktayım. En iyi bildiğim ve anladığım dil ise Kazakça'dır. İnternete 7/24 girebilirim. Gmail adresim : jeynephanguk@gmail.com

    YanıtlaSil
  70. Yazarlık yapmak isteyen arkadaşlar, internettasarimekibi@gmail.com adresine başvuruda bulunabilirler.

    YanıtlaSil
  71. ben de yazarlık yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  72. Merhaba, Karşılaştırmalı Edebiyat mezunuyum. 32 yaşındayım Ankara'da oturuyorum. Özel bir şirkette 3 yıl İçerik Editörlüğü yaptım. TRT Okul'da yayınlanan Bilmek İstiyorum adlı yarışma programının sorularını hazırladım. İçerik editörlüğü ve metin yazarlığı yapabileceğimi düşünüyorum. İlgilenen olursa n.direnc@hotmail.com adresinden bana ulaşabilir. Tşkler

    YanıtlaSil
  73. Merhaba,
    henüz lise öğrencisiyim ve ilgimi çeken pek çok konuda araştırma yapmayı çok seviyorum hatta bu konuda kendimi de yanlış anlaşılmasını istemem ama iddialı biri olarak görüyorum ve bunu artık yazarak devam ettirmek istiyorum açıkçası biraz da mükemmelliyetçi bir yapıya sahip olmam nedeniyle de bu işi çok iyi becerebileceğimi düşünüyorum ancak nerden nasıl başlayacağımı bir türlü kestiremedim bu konuda danışabileceğim tam da işinin ehlinde bir üstada ihtiyacım vardı ki sizi buldum bu konudaki yazınızı ve burdaki tüm yorumları okudum size mail atmadan önce ilk olarak burdan yazmak istedim bana bu konuda yardımcı olabilirseniz gerçekten çok sevinirim
    iyi günler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Bu yazıda zaten nerelere nasıl başvurduğumu anlattım sevgili arkadaşım. İnanın "bana yardım et" maillerinden çok ama çok daraldım. Çünkü elimden fazlası gelmiyor, ben de gördüğünüz gibi mütevazı bir blog yazarıyım. Anlayışınız için teşekkürler, bol şans..

      Sil
  74. Tasarimekibi22 Mart 2015 20:31

    Makale yazmak isteyen arkadaşlar; internettasarimekibi@gmail.com adresinden bana ulaşabilirler.

    YanıtlaSil
  75. Merhaba,
    Projelerimizde yer almak için volkan@copypanthers.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.
    www.copypanthers.com

    YanıtlaSil
  76. Merhaba,

    Projelerimizde yer almak için volkan@copypanthers adresinden bana ulaşabilirsiniz.

    www.copypanthers.com

    YanıtlaSil
  77. Makale yazarak para kazanma konusunda çok ince detaylara değinmişsiniz ve çok güzel bir makale olmuş elinize emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  78. Bu işe yeni başlayan biri olarak verdiğiniz bilgiler bana yol göosterdi.Teşekkürler
    benimsayfam601.blogspot.com

    YanıtlaSil
  79. Sayın evde yazar kardeş şimdi bu işte işverenler kişiye hazır metin verip mi yazı yazdırıyor yoksa belirli bir konu üzerinden tamamiyle kendi fikirlerinizden birşeyler mi yazmanızı bekliyorlar ? Zira atıyorum hakim olamadığınız bir konu ile alakalı konu çıkarılır o konu ile alakalı bilgi birikim olmadan nasıl makale yazılır ? :) Engin bilgilerinizle aydınlatır iseniz sevinirim.!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir konu verirler genelde, ya da bir kelime de olabilir. Araştırma yapmadan yazamazsınız tabii ki, yani göründüğü kadar kolay bir iş değil gerçekten de

      Sil
  80. Başka siteler de önerebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  81. merhaba arkadaşlar sitelerim içn makale yazdırmak istiyorum ilgilenen arkadaşlar bana 0501 208 20 08 den ulaşabilir

    YanıtlaSil
  82. Yazı yazarak para kazanmak isteyenler bana mail atsınlar: yusuf_fb1905@hotmail.com

    YanıtlaSil
  83. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  84. Makale yazarıyım. Yorumda belirttim. Fakat mail adresi atmamışm mir54za@hotmail.com....kolay gelsin

    YanıtlaSil
  85. Selam makale yazarıyım tecrübem var.Deteylı bilgi alabilirsem, mutlu olurum.

    YanıtlaSil
  86. Yazınız çok faydalı olmuş teşekkürler.
    Zamanında köşe yazarlığı yapmış v uzun süredir makale yazarlığı yapan biriyim.Uzman estetsyenim özellikle kadin siteleri çok yaziyorum ayrıca birçok farklı sektöre yazı hazırlıyorum. Yazmak büyük emek ister.Bu yüzden 100 kelimesi 1 tl den düşük fiyatlarda yazı yazmamanizi ve yazdirmamanizi tavsiye ederim.
    makale yazdırmak isteyenler
    glshcmr@mynet.com adresinden yada Skype glshcmr1 isminden ulasabilirler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi günler eskiden makale fiyatlarının daha fazla olduğunu bi makalenin 40-50 lira ettiğini duydum bu doğrumu ? şuan 100 kelime 1 lira gibi komik fiyatlarla makale yazdırıyolar çünkü

      Sil
  87. Ben birşey sormak istiyorum piyasadaki yazkazan işte makalepazarı vs gibi atıyorum sitelerle senin verdiğin sitelerin arasındaki farklar ne ? benim dediklerim direk makale siteleri mesela ortalama 100 kelime başına 1 tl falan veriyolar senin verdiğin sitelerdeki fiyatlarda aynı mı orada nasıl alım satım yapıyorsun ? proje bul proje yap falan gibi şeyler yazıyo çünkü sitelerde makale ile ilgili hiçbir şey göremedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçerik üretme projelerine teklif vermeniz gerekir. Biraz araştırırmanız lazım, iyi günler.

      Sil
  88. Merhaba!
    2015-2016 Eğitim Sezonu – projelerimizde değerlendirilmek üzere çeşitli uzmanlık alanlarında freelance ve tam zamanlı çalışabileceğimiz deneyimli, kaliteden ve orijinal içerikler geliştirmekten ödün vermeyen, araştırmaya ve fikri eserler geliştirmeye aşık, sorumluluk sahibi Tez Yazarları, Makale Yazarları, Metin Yazarları, Ödev Hazırlama Uzmanları ve Proje Koordinatörleri arıyoruz.
    Yukarıda belirtilen pozisyonlarda sizinle çalışmak isteriz.
    Doğru projelerde, doğru tercihler yapabilmemiz için uzmanlaştığınız alanları, sizi en iyi düzeyde tanıyabileceğimiz şekilde, lütfen, yazınız.
    Aradığımız Özellikler: Yazarlık Tecrübesi, En Az 1 Alanda Uzmanlık, Sürekli Ulaşılabilirlik, Termin Sürelerinde Teslimatlarda Hassas, Yazdıkça Kazanma Arzusu
    Ödeme Şekli: Proje Tamamlandığında Peşin - “Tanışma Süreci Dahilinde ilk 3 proje, ara teslimatlarla peşin ödenir.”
    Lütfen,
    CV’nizi gönderiniz.
    Uzmanlık alanlarınızın, mümkünse detaylandırılmış listesi CV’nizde veya mailinizde belirtilsin.
    Aşağıda belirtilen tez çeşitleri için, nihai şekli her projede özel değerlendirilmek üzere, takribi birim fiyatlar veriniz. Belirteceğiniz birim fiyatlar üzerinden, altında veya üstünde teklifle görüşünüzü ve müsaitlik durumunuzu sorabiliriz.
    • Doktora tezi
    • Lisans tezi
    • Ön lisans tezi
    • Yüksek lisans tezi
    • Makale
    • Diğer
    E-mail: tezyazarim@gmail.com
    *İlk yazışmalarda (proje teklifine kadar), arzu edilmeyen iletişim sarfiyatlarını engellemek, filtrelemek amacıyla telefon bilgisi vermiyoruz. Anlayışınız ve muhtemel işbirliği girişiminiz için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  89. @evde_yazar Siteler arasına freelance olarak www.iyimakale.com/panel/ eklenebilir, sadece bir öneri.

    Bu gece birçok makalenizi okudum ve gerçekten çok güzel yazılar ortaya çıkarmışsınız. Bu yüzden bu zamana kadar ki tecrübelerinizin de katkılarıyla "Kötü bir makale nasıl yazılır?" başlıklı bilgilendirici bir makale yazmanızı dilerim.

    YanıtlaSil
  90. İletişim: 0553-1836257
    Tez sitemizde DOKTORA TEZİ HAZIRLAYABİLEN ÇEVİRİ YAPABLEN PROFESYONEL HOCALAR ARIYORUZ.
    YETERLİ KADROMUZ MEVCUT OLUP BAZI BÖLÜMLER AÇISINDAN YETERSİZ DURUMDAYIZ.
    İstenen Yetenek ve Uzmanlıklar
    1-DOKTORA TEZİ HAZIRLAYABİLEN PROFESYONEL KİŞİLERİN,
    2-İNGİLİZCE AKADEMİK ÇEVİRİ YAPABİLEN PROFESYONEL KİŞİLERİN MÜRACAAT ETMESİ,
    3-ÜNİVERSİTE BİTİRMEMİŞ OLAN KİŞİLERİN MÜRACAATLARININ DİKKATE ALINMAYACAĞINI,
    4-TEZ HAZIRLAMA HUSUSUNDA İNTİHAL ORANINA DİKKAT ETMEYİP VE AYNI ZAMANDA TEZ HAZIRLAMASINI SERİ BİR ŞEKİLDE YAPAMAYAN KİŞİLERİN MÜCAATLARININ DİKKATE ALINMAYACAĞINI ÖNEMLE BİLDİRİRİZ.
    Çeviri sitemizde 15 DİLDE TERCÜME YAPABİLEN üniversite bitirmiş (profesyonel kadro aramaktayız).
    Tarafınıza yapılması öngörülen fiyatlandırma listesi;
    Tez Hazırlanması : 10TL-25TL arası (100 sayfayı en az 1 ayda bitirebilen)
    İngilizce Basit Çeviri Boşluksuz 1500 karakter : 4TL (100 sayfayı en az 15 gün içinde yapabilen)
    İngilizce Akademik Çeviri : Boşluksuz 1500 karakter : 6 TL (100 sayfayı en az 15 gün içinde yapabilen
    Osmanlıca Çeviri (Matbu) : 4 TL (100 sayfayı en az 15 gün içinde yapabilen)
    Osmanlıca Çeviri (Rika) : Niteliğine göre değişmektedir.
    Diğer dillerde çeviri fiyatları : Tarafınızca belirlenecek olup piyasa fiyatının altında olduğu takdirde dikkate alınacaktır.
    SPSS Veri Analizi : Tarafınızca belirlenecektir.
    NOT: İş ilanına ilişkin olarak uzman kadroya ihtiyaç duymamıza rağmen iyi niyetli de olsa- daha evvel bu işi yapmamış olan arkadaşların müracaat ettiklerini görmekteyiz. Tecrübesiz başvuruların yapılmamasını belirtmek isteriz. İşin uzman anlamda yapılmaması bize reklamdan çok zarar getireceğini vurgulamak isteriz.

    YanıtlaSil
  91. 1-TEZYAZDİRMA.COM isimli sitemizde DOKTORA TEZİ HAZIRLAYABİLEN (Yüksek Lisans Düzeyinde değil Doktora Tezi Düzeyinde Tez Araştırıp Hazırlayabilen uzman arkadaşların başvurmasını,

    2-İNGİLİZCE – OSMANLICA AKADEMİK ÇEVİRİ YAPABİLEN (İngilizce-Osmanlıca Akademik Çeviri Yapamayan uzman arkadaşların başvurmamasını,

    3-ÜNİVERSİTE BİTİRMİŞ olan arkadaşların başvurmasını aksi halde başvuruların dikkate alınmayacağını,

    4-Daha evvel tez hazırlama olsun, çeviri işlemleri olsun bu işi profesyonel anlamda (EN AZ 10 DEFA) yapmamış arkadaşların başvurmamasını,

    5-Tez yazımında intihal oranına dikkat etmeyip tezi hızlı bir şekilde (1 AYDA EN AZ 100 SAYFA) araştırıp hazırlamayan ve çeviri işlemlerini (HAFTADA EN AZ 100 SAYFA) seri bir şekilde yapamayan arkadaşların başvurmamasını,ÖNEMLE BELİRTMEK İSTİYORUM.

    Ayrıca Çeviri sitemizde görev yapmak üzere 16 dilde çeviri yapabilen (Çince, Arapça, Fransızca, Almanca ve diğer dillerde çeviri yapabilen, Üniversite bitirmiş olan uzman arkadaşlar arıyoruz.

    Tarafınıza yapılması düşünülen ödeme şekli;

    Tez Araştırılarak Hazırlanması : Sayfa başı 10TL-30TL arası

    İngilizce Çeviri (Akademik) Boşluksuz 1500 karakter :Sayfa başı 6 TL (100 SAYFAYI GEÇTİĞİ TAKDİRDE)

    Osmanlıca Çeviri (Matbu) : Sayfa başı 4 TL (100 SAYFAYI GEÇTİĞİ TAKDİRDE)

    Osmanlıca Çeviri (Rika) :Sayfa başı 15 TL - 50 TL arası

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba osmanlıca çeviri yapabilirim. matbu olarak. iyi derecede on parmak kullanabiliyorum. Yazı yazmayı severim.

      Sil
    2. Osmanlıca çeviri yapabiliyorum
      Mhmmd.cihad@gmail.com

      Sil
  92. Eveet arkadaşlar gevurlar makale yazarak para kazanıyor bız nıye kazanmayalım.Ama unutmayın para yatırmadan para kazanılmaz verıcegim linkteki ürüne bı bakın derım para kazanmanız çok yüksek.

    http://goo.gl/qyOP7z

    YanıtlaSil
  93. Merhabalar.

    Yazı yazarak para kazana bileceğiniz online sistemimize üye olabilirsiniz. Çalışma sistemi ve kullanımı konusunda bilgiler web sitesinde yer almaktadır. http://www.icerikpaneli.com/

    YanıtlaSil
  94. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  95. Günlerdir araştırıyorum; konu hakkındaki en kaliteli, detaylı yazı sizinki... Teşekkür ederim, emeğinize sağlık... (Sizinle özelden de görüşmek isterim.)

    YanıtlaSil
  96. Eğitim sitesi için metin yazarlığı yapmak isteyenler sorucenneti.net@gmail adresinden iletişime geçebilir.

    YanıtlaSil
  97. Yazarak para kazanmak isteyen, yazım, imla kurallarıni iyi bilen kalemi güçlü yazar arkadaşlar lütfen ozgunmakaleci@hotmail.com adresinden bana ulaşın

    YanıtlaSil
  98. Selamlar makale yazabilecek veya bu işe ilgili duyan ancak tecrübesi olmayan kişilere evinizden iş imkanı, Makale yazarak para kazanmak istiyorsanız e-mail adresimden yada Whatsapp'dan bana ulaşabilirsiniz.
    05352159889 tarmeknet@gmail.com

    YanıtlaSil
  99. Yazarlık için lütfen tarmeknet@gmail.com adresinden ulaşır mısınız?

    YanıtlaSil
  100. Makale yazarak para kazanabilecegimiz bir suru site var ,bunlarin hepsi guvenilir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanmıyorum, referanslarına, "hakkımızda" yazılarına ve Google şikayetlerine bakarak fark edebilirsiniz. Zaten güvenilir olmayan sitelerin kullandıkları dil de profesyonel olmuyor, fark anlaşılıyor.

      Sil
  101. Makale yazmak istiyorum ancak guvenilir bir siteyi nasil bulabilirim ?Cunku makale yazdirarak para kazandiran bir suru site karsimiza cikiyor. Nasil guvenilir oldugunu anlayabiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitelerin referanslarına, "hakkımızda" açıklamalarına bakın. Ücretlendirme mantıklarına bakın. Mail atın, size yaptıkları dönüşün profesyonel olup olmadığını kontrol edin. Biraz da sezgilerinize güvenin.

      Sil
  102. Merhaba, ben de internet üzerinden makale yazmak istiyorum. Fakat bu konuda çok fazla bilgiye sahip değilim. Sanırım bazı kurallar çerçevesinde yazılması gerekiyormuş. Bunları nasıl öğrenebilirim? Şimdiden teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  103. Düzenli olarak makale yazdırılacaktır. İlgilenenler vereceğim mail adresinden bize ulaşsınlar. Makale yazımı hakkında yeterli bilgiye sahip olmayanlar ise bu işi yapmak istiyorlarsa kendilerini geliştirmeleri için fırsat veriyoruz. Kaliteli makale nasıl yazılır? Seoya uygun makale nasıl olmalı? Öğrenirken para kazanabilirsiniz. Mail: seoplus34@gmail.com

    YanıtlaSil
  104. merhabalar yorumlardn anladıgım kadarıyla hepimiz aynı dertten yakınıyoruz evimizde para kazanmak istiyoruz evde yazı yazarak para kazanıyorum dilerseniz sizde http://www.izmirsocial.net/yazar.php bu adresten basvuru yapıp makale yazabilrsnz umarım size de az da olsa yardımcı olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz bu siteyi kullanıyor musunuz ya da kullanıyorsanız ne kadar kazanıyorsunuz

      Sil
  105. Merhaba sevgili yazar arkadaşım
    Blog yazarak ne kadar kazanıyorsunuz? Ya da nasıl yapıyorsunuz bu işi?
    Gerçi makaleleriniz profesyonelce yazılmış bizde nerde böyle makale yazmak :)
    Fakat ben hobi olarak yapıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Takdir edersiniz ki "ne kadar kazanıyorsun?" sorusu özel hayat giriyor, dolayısıyla bu soruyu yanıtlamayı doğru bulmuyorum. Nasıl yapıyorsun sorusunun yanıtı ise basit, sadece yazıyorum, yazmak için zaman ayırıyorum, o kadar :)

      Sil
  106. evet çok önemli makale mzgün içerik olması uyumlu olması ne kadara yazıyorsunuz makaleleri teşekkürler. Dr içerikleri yazabiliyor musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Kamuya açık böyle bir sayfada fiyat konuşmayı uygun bulmuyorum takdir edersiniz ki. Sorularınız için evdeyazar@gmail.com adresine e-posta atabilirsiniz, iyi günler dilerim

      Sil
  107. Merhaba evinde yazarak kazanmak isteyen arkadaşlar yazararar@hotmail.com mail adresine başvuru yapabilirsininiz. Detaylar maille verilecektir. Aranan özellik öncelikle ciddi, verilen yazı islerini zamanında teslim edecek arkadaşlar istiyoruz. Sizde yazmak için vaktim var diyorsanız verdiğim mail adresine başvurunuzu yapabilirsiniz

    YanıtlaSil
  108. elimde 344 sayfalık bir kitap var word'te sadece aynısını geçirebilecek birini arıyorum düzenleme işini kendim yapacağım sadecce sayfa sayfa aynen yazılacak ilgilenen olur ise kuzey38@gmail.com, info@tek-kal.com 0549 545 3939 numaradan ulaşabilirler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdirmadiysaniz bana ulaşabilirsiniz. busracalik@windowsline.com

      Sil
    2. Merhaba, eğer henüz yazılmadıysa, ben ilgileniyorum. mail adresim : busracalik@windowsline.com

      Sil
  109. Arkadaşlar günaydın. Mevcutta olan internet sitelerimiz için makale yazacak arkadaşlar arıyoruz. Beraber uzun dönem çalışmayı düşünüyoruz. Kesnilikle ciddiyet arıyoruz. Bizim için öncelik işi zamanında teslim etmesi, İletişim bilgilerine http://servismerkezi.net sitemizden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  110. merhaba http://bankakredinotu.net/yazarlik-basvurusu siteme yazarlar arıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tanrikilici.ece@gmail.com

      Detay paylaşır mısınız?

      Sil
  111. Makale yazmak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim.
    97sefa@gmail.com

    YanıtlaSil
  112. Evden makale yazmak istiyorum yardımcı olursanız memnun olurum.mehtap_klc88@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu numaradan ulaşabilitsiniz 4 tane sitemiz var 16 tane içerik istiyoruz

      0535 970 79 65

      waatsapdan ulaşırsanız

      Sil
  113. Makale yazmak istiyorum,yardımcı olursanız sevinirim.
    Mail adresim : smmmsaadetsaglam@gmail.com

    YanıtlaSil
  114. Yazarak kendimi daha iyi ifade ediyorum oz yuzden yazmayi seviyorum yardimci olursaniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
  115. Merhaba öncelikle yazınız için teşekkürler fakat ben 14 yaşındayım ve benim yaşıma göre hangi siteler uygun cevaplarsanız çok mutlu olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Yazmanın yaşı olduğunu sanmıyorum, şansınızı deneyebilirsiniz talep gördüğünüz sitelerde sevgili genç arkadaşım.

      Sil
  116. Merhabalar bende 17 yaşındayım ve yaz bu zamanlar cep harçlığımı çıkarmak için böyle bir serüvene katıldım. yazkazan.com sizce güvenilir ve güncel bir site midir? Ayrıca güvenilir başka siteler varsa yazabilir misiniz? Şimdiden teşekkürler... :)

    YanıtlaSil
  117. güzel bir çalışma emegi geçenlerden Allah cc razı olsun slm.

    YanıtlaSil
  118. on parmak seri klavye kullanımına sahibim ve işe ihtiyacım var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar arkadaşlar;
      Ziyagiller.com adresinde makale yazarak para kazanabilirsiniz. Detaylı bilgi almak için sitemizi ziyaret edebilir yahut ziyagilim@gmail.com mail adresinden iletişime geçebilirsiniz.
      Bol kazançlar,

      Sil
  119. Makale yazarak para kazanmak isteyenler sevgilifatih@gmail.com adresinden iletişime geçebilir.

    YanıtlaSil
  120. merhaba ünv mezunu ev hanımıyım.makale yazma konusunda çeşitli deneyimlerin bulunmaktadır ve bu konuda kalemime son derece güvenmekteyim. anne olduğum için evden çalışmak durumdayım.işini ciddiye alan disiplinli i yapıya sahibi.yardımcı olursanız sevinirim.
    isikseda60@hotmail.com

    YanıtlaSil
  121. İncelemenizi tavsiye ederim.
    http://ankaakademi.com/yazar-alimlari-baslamistir

    YanıtlaSil
  122. Merhabalar; arı ürünleri ve fidan ürünleri satışı yapan e-ticaret sitemiz için sürekli makale yazdırabileceğim kopya içerik ile uğraşmayan iş ahlakını benimsemiş çalışma arkadaşı aramaktayım. iletişim: mail@mehmettezcan.com.tr teşekkürler...

    YanıtlaSil
  123. Merhaba 28 yasindayim makale yazmak istiyorum bana yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra hanım . makale yazma konusunda size yardımcı olabililrim .0536 332 76 31

      Sil
  124. Makale yazarak para falan kazanılmaz gençler ben bu hataya düştüm siz düşmeyin vaktinize yazık. Iki ayrı sitede yazdım ikisi de boş... belki kariyer.net gibi sitelerde sağlanan is imkanları ve gelirler daha iyidir orasını bilemem lakin makale yazma sitelerinden uzak durun. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendilerine makale yazma sitesi diyen, amatör, mahalle emlakçısı gibi çalışan siteleri ve 100 kelime 1 TL gibi fiyatları kastediyorsanız haklısınız. Başkalarının emeği üzerinden para kazanmaya çalışan böyle çok site var maalesef. Ama içerik üretme konusunda ciddi adımlar atan, emeğin hakkını olabildiğince iyi ödeyen web girişimlerini ayrı tutmak lazım.

      Sil
  125. Kariyer net gibi sitelere ilan veren bazı firmalar var, 300 kelime 1,5 TL, 1000 kelime 5 TL gibi fiyatlar veriyorlar. Yazı İngilizce olursa fiyat artıyor. Bu kadar düşük fiyatlar olur mu? Nereden baksan saatlerini alır bu yazıları yazmak.

    YanıtlaSil
  126. merhaba ekonomi, borsa, forex alanında bilgili bu konularda yazı yazacak arkadaşlar arıyorum. sürekli bir şekilde makale yazdırılacaktır. iletişim alkan6363@gmail.com

    YanıtlaSil
  127. Iyi günler bende yeni bir iş aldım bir sayfada makale yazarlığı yapmaya başladım fakat ücretleri çok az ama sürekli is var ve ödemeleri de düzenli ama uzun saatler yazdığım halde çok az kazandırıyor daha çok kazandıran güvenilir bir sayfa Biliyormusunuz mail adresim zelisim_21@hotmail.com atarsanız sizin duaciniz olurum benim yazdığım sayfada 100 kelime 0.50 kuruş tan başlıyor fiyatlar

    YanıtlaSil
  128. Yukarıdaki yorumlarda birçok arkadaş kendilerinin de makale yazdıklarını belirterek iletişim bilgilerini vermişler. Bunun aynı işi yaparak para kazanan ve bu konuda bilgi arayanlara yardım amaçlı olarak bu yazıyı yayımlamış bir kişinin sitesinde yapılması bana, ayıp ve saygısızlık gibi geldi. Belirtmek istedim.

    Saygılarımla,
    Fulya

    YanıtlaSil
  129. Edebi metin deneme şiir yazıyorum açıkçası para kazanmak da istiyorum yazılarım begeniliyor kime basvurmaliyim yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  130. merhaba yurdisi siteleri icin nerenden makale yazisi almam gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda hiçbir fikrim yok ne yazık ki. Belki yurtdışında içerik yazan kişilere başvurmanız gerekebilir.

      Sil
  131. Merhabalar 4 tane web sitem var bu sitelerin her birine ayrı arı olmak kaydıyla 16 tane içerik makale yazacak arkadaslar

    0535 970 79 65 numaran

    waatsapdan yazabilirler

    siteler kendi sitelerimiz ücret direk bizden alacaksınız saygılar

    YanıtlaSil
  132. Merhaba arkadaşlar, çorbada benimde tuzum olması dileğiyle evde ek iş olarak makale yazarak para kazanmak isteyen arkadaşlar aşağıda vereceğim sitenin iletişim sayfasından benimle iletişime geçebilir evde ek iş olarak ücretli makale yazabilirler. Kendine makale yazım konusunda güvenen arkadaşlar aşağıdaki konular üzerine güzel makale yazabileceklerine inananlar iletişim kurmaları rica olunur.
    Konular: Yiyeceklerin, içeceklerin, hayvansal gıdaların, spor yapmanın ve vitaminlerin faydaları hakkında bilgiler yer alıyor. iletişim : http://www.faydalari.com/

    YanıtlaSil
  133. Selamlar, yazı yazarak para kazanmak isteyen arkadaşlar 0850 885 18 59 telefon numarasından bize ulaşabilirler veya https://editorx.net adresinden başvurularını gönderebilirler.

    Her konuda makale yazarları arıyoruz.

    YanıtlaSil
  134. İlk reklamımı aldım yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim… https://hastaliktakip.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil